Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101109

Sang Kekasih

Sekarang dah pukul 1.15pagi, mata aku maseh terbuka..mengadap laptop, dengan harapan nak la update blog, tapi, nampaknye satu nie je lah yang aku mampu, apalagi..line celcom broadband lembabbbb sangat..sebab .. meh bace msg dari encek celcom yang baik hati nih "you have exceeded the 5GB/month usage" huh, ntah bila ketika aku lebeh guna, padahal...sekarang aku kekadang jek on9 waktu mlm..kalau dulu siang on9, malam on9...taklah teruk mcm nih,haihhh

eh, arini aku tido tanpa suami.., =( kalau dia ade aku dah tido dah..cik abang kene keje jauh lagi, seminggu sekali lah jumpe pasni, haihhh..apelagi yang bole aku kate 'saye rindu -_-'
mahu mimpikan dia

^_~



gudnite!



p/s: psst, skrg dah masuk ari selasa,mcmanela aku bole lupe, aku maseh blom bgtau kawan aku nama blog ini, aku sudah mungkir janji lah...kejammmnye aku! sorry ye apiz.. -_-'

2 comments: