Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101101

aku, mereka dan daunteh

fuhhhh~fuuuuhhh~

bsawang la blog aku,yg tau bsawang pon aku sorg...hehe..bukan ade org bace pon blog ini... =(
sedehnya...., salah sendiri jugak..asyik intai blog org je...xnak share link.
bukan aku sombong, ade lagi rase malu nak share link ngn ramai org..ade bbrp je yg tau,
nanatila..dlm mase tdekat ni, aku nak aktif berblog..hehe

oh, ni nak cite..
aritu gi cameron...best2..hehe...dis time pegi..planning last minute, bukan bdua..tp kami berenam...hehe..sunggoh happy!


kami!



ini cik aween dgn buah hati pengarang jantung beliau,arop!



yang ni plak cik intan dan encek tunangnye



aku plak wajiblah dgn si dia
^_~

walaupon smpi tghr ptg da turun, tp aku rase best sgt!
best tak terkata,penat pon tak terase.



thanks ye aween, sbb ajak aku..happy ngan korang!

muahhhs~

No comments:

Post a Comment