Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101123

mai telah di 'booked' oleh naim...

20.11.2010 mai tlh bertunang,sunggoh tak sangka dak cute nie nak bertunang,hahaha. Dah jodoh dia kan, apepon aku doakan hubungan itu akan berkekalan...amin~
Aku dengan mai memang rapat sejak dari zaman poli, sebilik,serumah, dan sekelas...macam2 kenangan dengan dia, ade manes ade pahit..
wedding day dia tak tau bila, tapi 2012...wahhh sedehnya mase tu..nanti bila mai da kawen, mesti dia jauh....mengikut suami yg btugas kat penang... =(

ni aku nak share hari gembira cik mai...meh kita tgk gambar meh....hihi


                                                                                                    frenz 4 eva~

mini pelamin and hantaran deco special dr aku utk mai
dibuat dengan penuh rase syg seorg shbt
^_~

 officially booked by naim! yeayy~


 mai dan naim

congrates to my bff on her engagement day...aku doakan kamu dan naim bahagia selama-lama-lama-lamanye! Hari besar yg akan tiba tu, jangan pulak aku dilupakan ye...



2 comments:

  1. bukan nak mengata .. ehem! muka mai sungguh lain .. errr ..

    ReplyDelete
  2. muka mai laen sbb keneingnya di toreh tanpa izin..haha

    ReplyDelete