Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101104

rindu~

arini mode: rindu..
korang tau aku rindu kat sape...hehe, aku rindukan anak-anak sedare aku..lagi-lagi yang kat kuantan tu.. tapi,tak bermakna aku tak rindukan yg tiga lagi. yang tiga lagi tu dekat je umah..opss lupe, anak sedare saya hanya ade 6 orang je... 3 orang anak abang yg sulung, 3 orang lagi anak abang yg kedua... ^_~

walaupon kate orang ...apedaaa..."kol/sms kan bole, lagi skrg internet ade...fbook bole,ym bole"
hmmm..memangla canggih, tapi kalau jumpe lagi best, laen rase..bole jalan2...kan.
hmmmm...
nie eizham, duk asrama,dlm sebulan 2/3 kali dia balek,
zizy dan zety
nie lah jadi penghibur,sbb umah dekat
nina,min,biha
yang tiga nie la jauh,kat kuantan, lame dah tak jumpe

sekarang, nina da abes pmr, min pulak da abes upsr,harap-harap diorang dpt result yg ok...
sebab ada exam la diorang tak dapat balek beraye, naik-naik cuti beraye je dah start upsr,
takpelah kan, da exam nak buat camane, tu la yang terase rindu nih, cam lama dah tak jumpe...
-_-'
'ucu rindu korang!'
nenek pon same

No comments:

Post a Comment