saat paling indah

20100827

260810

alhamdulillah....aku masih lagi bernafas di muka bumi Allah nie...



mcm biase..takmo bebel bebanyak..hahaha



dari buah hati ^_~

cantekkan??ouh, ini bukan befday cake utk aku,kan ke puase nie...

cake adelah kepunyaan encek google...hihi

20100817

Salam Ramadhan!

Assalamualaikum...
aku nak ucapkan selamat berpuasa, pada kamu, kamu, kamu dan kamu yang beragama Islam..hehe
semoga bulan ramadhan nie kita sama2 di berkati Allah s.wt dalam menjalani ibadat berpuasa..
Alhamdulillah dapat jugak kita semua merasa nikmatnya bulan ramadhan ni ye, semoga kita di panjangkan usia utk bertemu bulan Syawal pula,

selamat berpuasa!

20100808

Alhamdulillah

Syukur Alhamdulillah...
aku doakan kebahagiaan dan hubungan nie akan berkekalan hingga hujung nyawa!

happy Anniversary yayang!










** arini kami celebrate setahun di tempat sejuk...haha, gambar akan menyusul kemudian.. ni baru jek sampai^_~

20100807

excited! rase baru semalam....


....rase cam baru semalam pakai baju nikah,

macam baru semalam menikah,

macam baru semalam dengar 'aku terima nikah zarina binti abdullah.......',

macam baru semalam nampak buah hati berjabat tangan dengan tok kadi,

macam baru semalam dengar saksi kata 'sah',


^_~