Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101106

blog

hye semua, selamat bercuti pada yang cuti 3 hari sempena deepavali nih..hehe, mane yg cuti sehari je (semalam),arini dah kene kerja lah ye..aku plak sedap bercuti,isnin baru naik kerja, tapi tak kemanalah, sebab encek abang tak bercuti'

kali nie aku nak cita pasal blog, blog sape, blog aku nie lah...
sebenarnye bukan ramai yang tau ade blog nie, dan aku pon tak share link ngan blogger laen, haha, ntah kenapa..hari-hari asyik dok intai je blog orang...best!dpt info,dpt kwn,dpt beli barang..haha, byk blog dah aku bace, ade blog yang best dan lucu sangat entrinya...
bace blog orang best je, kekadang terpikir, bila orang bace blog aku, ntah ape perasaannya...

blog aku nie pon, bukan ade yg istimewa penulisannya, isi nya pon hanyalah biase-biase aje,meluahkan perasaan,berangan nak itu nak ini,haha,dah kira mcm diari dah, tulis sendiri,bace sendiri, tapi ade gak blogger yang perasan blog nih,sbbnye aku mengintai blog diorang dari blog aku nih, haha, kantoi jugak..

memang tak ramai lah yang tau, sedangkan kawan opis yang dok sebelah nie pon tak tau, yang kawannye senyap-senyap je buat blog, 'hye kak iema, kita buat blog nie dah lame,cume tak update je, malas,tau2 ajelah taun lepas line macamane, nak bagitau pada akak, lupe je,lagi pulak malu,hehe, sowie'


ha, lagi sorang kawan sekelas, ntah macamane aku boleh tlepas ckp, dah kantoi,banyak kali dah beliau bertanya, aku asik ngelak aje...haha, malu la blog kosong, tak selalu update, tak macam blog beliau,best bace..banyak info, banayak cerita...'hihi, sowie encek apiz'

semalam, aku dah janji dengan beliau, nak bagitau hari isnin nih..dah janji,kenelah tunaikan...'apiz,ni lah blog aku...yang selama nie ko bertanya -_-, sudi-sudilah menjengah lepas nie ye'

pasni, aku nak share2 link ngan blogger laen, dah lame dah asik jadi silent reader je..
okeh, itu aje..tak berapa pandai utk membuat entri panjang-panjang,haha

malulah~

2 comments:

  1. be a blogger .. doesn't mean you should satisfied the readers .. as long you satisfied with yours, then it worth .. haha ..

    welcome to da club .. ;)

    ReplyDelete