Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101103

Gerammmmmm sangatttt!!!

arini mmg la..hangin satu badan jek aku..haihh tak tau camane nak citer..
hurmmm...nak luahkan,,tapi aku rase down sgt!
dem!
ni psl claim banci,mohon mahap ye pd yg terase..kalau la ade yg terase...
claim mileage utk pembanci max utk sebulan adalah RM500!
dan aku sebagai bekas pembanci...buat tuntutan takdela sampai max yg di peruntukkan...
takde halla, kalau ape yg aku tuntut tu dikurangkan..
yg jadi hal nya, bila kawan aku yg same tempat dapat full aku punye kene potong, mmg la RM100 tu tak byk pd mereka yg kaya..tapi bg aku ni...dgn nilai mcm tu aku rase byk dah.
aku tak la marah atau geram kan kawan aku yg dpt spt mane dlm borang tuntutan beliau...
aku geram pada...haihhh..malas nk sebut!
hanginnn sangat weh, tiba aku punye dia potong dgn alasan yg aku tak bole terima,haihhh
sangat tak bole terima...yg bezanya, aku kat taman kwn aku kwsn kampung,
tmn dan kampung tsebut ade lah bdepan..bukan jarak beza jauh pon!
babes, macamane aku nak adekan keredhaan utk kekurangan duet tu?????

No comments:

Post a Comment