Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20091013

Hari Indah...sangat indah pada aku!!!!!!!

meh tengok meh, gambar penganten da basi..hihi, aku malas dah nak cot cet panjang-panjang, kita tgk gambar je lah ye...yang di bawah je yang aku mampu upload, kang aku upload semua, ade plak yang muntah pink!hehe, lagi plak line internet tak brp nak lajus..

jom, aku belanja tgk gambar mjlis aku yg tak seberapa ni yep..

lokasi: Rumah emak kesayangan
tarikh: 080809
andaman: Umizie Andaman, Parit Yaani.
ini mak kesayangan aku! dan sebelah tu cik mai...pengapit pd hari itu
tengkiuk sbb datang, idut dan yana
nyummy! my 3 tiers cake and cupcake!

 

my bloved brother!


main table .. my purplepink!
inilah adat orang johor, tol! ini adalah 1st tol

2nd tol, dekat pintu pagar rumah
3rd tol depan pintu masuk
4th tol, depan pelamin..ni 2 awek manes dan tgh tu preggy mommy
last tol, yg kelima...phewww, lima tol...last tol nie ada mahal sikit ye, mak andam mesti mintak lebih, 
kalau bg note yg kaler pepel tu pon, dia takkan bangun...tak cukup.

dah lepas tol, amek2 gambar...pastu mase utk makan!
aku takde merenjis-renjis ye, sebab mlm sebelum da buat malam berinai..
gambar mlm berinai ada kat bawah,adalah 3 4 keping..hihi




ni gambar malam berinai..


ini baju jawa...
aku bukan jawa ye,aku banjar, kat bridal kak umi, takde baju banjar..kikiki

baju ape ek nie..emmm..cik siti wan kembang eh
hahah,mmg kembang pon aku,nama jek bukan siti..

okeh,dah2..ini jek..muntah pink tak..mahap la ye, bukan menunjuk, mengada2 atau ape2...just nak share jek...owh ye, sbnrnye ade lg sepasang baju, kimono...mane ntah gambarnya...hehe
alhamdulillah, semuanya dah selesai. terima kasih pada mak, abang, akak ipar, sedare2 dan jiran2 yang banyak tolong utk majlis nie.

terima kasih utk buah hati saya jugak..
^_~

semuanya adalah hasil tembakn abang sendiri,abg zaini dan kawan beliau, abang zaini
terima kaseh banyak2!

No comments:

Post a Comment