Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20091011

My Mini Open House And Birthday


Tengok tajuk kat atas tu..nape Mini? sebabnya semalam (9hb),aku buat kecil kecilan dan aku tak menjemput ramai orang, hanya opismate, jiran2, sedare dan kawan2 terdekat. Mohon maaf ye pada mereka yang aku tak jemput. InsyaAllah raya tahun depan, jika panjang umur dan murah rezeki, aku akan jemput kalian semua.


Mini Open House aka majlis makan-makan ni pada mulenye aku tak plan nak buat macam ni pon. mulenye cume plan nak ajak kawan2 opis makan2 je..ikutkan petang tu la. tapi bile discuss ngan my hubby (cewah!!), dia kate ajak malam la, sebabnya dia nak ajak kawannya jugak..


Menu pada malam tu, Nasi Impit, Lodeh, Sambal Goreng, Rendang Ayam, Daging Masak Merah, Ayam Masak Cili Api dan Sate. Cuma sate dan daging masak merah tu aku order yang lain aku, mak dan akak ipar yg buat.


Mase malam tu aku ade order cupcake dari Kak Alice Sri Medan. Tema cupcakes adalah Rayaaa!! hehe, mestilah..kan raye.. Yang sedihnya, malam tu aku dan suami tak sempat nak snap gambar walau pon sekeping kerana sibuk melayan tetamu...

~Gambar-gambar di ambil dari blog Kak Alice~



okeh dear...Selamat Hari Raya!!!






kejap,kejap



?



?



?



?



?



?



tengok kat atas... tajuk My Mini Open House And Birthday.. tapi, takde pon citer pasal birthday?



hehe...pasal birthday tu..next entry ok, aku tak dapat meneruskan menaip ketika ini, sebabnya..internet buat hal...jap ok jap tak, aku sentiasa bercinta ngan PC nih..adoiii.



Birthday sape? birthday aku????!!! Ohh...



ok. Bye! ;p

No comments:

Post a Comment