Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20091013

Baby Boy & Cupcakes

Sabtu lepas 10hb..sepatutnya aku pegi majlis bertandang Meen kat Labis, tapi mase tgh bersiap2, sedare aku datang pulak..nak tinggalkan tak sedap, lagipon mak aku sorang kat umah..tak jadilah aku pegi. aku beli paper bag mase kawen dgn dia la. btw, tahniah Meen.

Petangnya tu plak, lebih kurang pukul6.15, aku ke rumah Emmy ( Emmy adalah kawan sekelas mase sekolah rendah dulu) beraye dan sekali tengok baby boy dia. Namanya Danial (nama pendek aje aku ingat, name panjang lupe, heh), anak yang pertama pulak Dania...umur nya hampir 2 tahun..bestnya dapat sepasangkan. Sebenarnya Danial lahir 6 ogos, sehari sebelum majlis nikah aku.

Untuk Emmy and family, aku bawakkan cupcakes. aku order dari Lina. Nak order? klik di sini.

Mase pergi rumah Emmy, aku tak bawak camera sebab nak cepat. Jadi disebabkan itu jugak, aku tak dapat snap pic cupcakes tu, amek cupcakes kat rumah Lina terus pergi rumah Emmy. Jadinya gambar kat atas ni aku amek dari blog Lina.(Sorry ye Lina, i amek... ;p )

Okehh..untuk Emmy, Tahniah ye..semoga dapat baby lagi pasni!! :) (aku ntah bile, blom ade rezeki kot)



No comments:

Post a Comment