Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20091019

Adibah's Wedding




Slm semua...arini 29Syawal...last raye..ye ke last..esok 30 syawal...kalau ikutkan puase..29 hari je..so, arini kira last ke tak??
Back to my title..Adibah's Wedding,hari ini 18 Okt 09..aku dan suami pergi majlis persandingan Adibah kat Pasir Putih Pasir Gudang ( bukan Pasir Putih Kelantan ea). Adibah adalah classmate aku mase kat Poly dulu.. dari kat Poly aku tau dia memang dah berkawan ngan suami nya itu..(hehe..maaf ye aku tak tau name suami adibah ni).

Bertolak dari rumah lebih kurang 1.15pm cam tu lah, so..sampai2 aje pengantin lelaki dah mula berarak.. layanlah ye, gamba2 yg ada..aku tak banyak snap sbbnya ramai sgt owg yg snap gambar si adibah nie...maklumlah..ratu sehari..

kesian mak andam tu..half jek muke dia..sorry..

Diba pilih kaler apple green, semua hijau, pelamin hijau, baju hijau,baju family dia pon hijau... green wedding! hehe..

see..toll gate girls pon hijau :p

si pengantin lelaki

beginilah adat Johor..kebiasaannya akan ade 'duit tol' itu sebelum si pengantin lelaki dapat naik ke pelaminan

akhirnya... :p~ malu2 nampaknya mereka

ucapan aku untuk Adibah dan suami..semoga korang hidup bahagia bersama hingga ke hujung nyawa..amin. Pulang sekitar jam 3.30pm..hehe tp bukannya pulang terus ke rumah..aku dan suami pusing2 sekitar JB..last2 pegi Danga Bay...lame dah tak pegi...

Entri ke Danga Bay akan di upload kemudian..untuk upload gambar entri ni pon..macam bercinta ngan pc!!adoiiyai

:p






1 comment:

  1. salam..izinkan rina amik salah satu gmbr kamu.. :D
    rina paste kan kat cni..sila ngk yek

    http://rinafarid.blogspot.com/2010/03/contest-apa-saya-nak-buat-kalau-diberi.html

    ReplyDelete