Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20091021

Danga Bay Part 1

Lepas majlis rumah Adibah, aku dan suami jalan2 kat bandar JB, pastu tak tau nak kemana..dia ajak ke Danga Bay..jalan2 dan mengisi perut...(kat umah adibah makan sikit aje...ni kira Dinner la,hehe).
Ini adalah buat pertama kalinya aku ke Danga Bay memegang status isteri bersama dia yang bergelar suami!
Hehehe, da tak tau dah nak taip ape..layanla gambo2 di bawah yerk.. aku tak masukkan semua..sikit2 jerk



Rumah Limas


Tak tau la cafe ni memang tutup aritu atau memang dah tutup terus



cantikkk...kalau dapat rumah macam ni satu...kan best!


aku selepas 2 bulan 11 hari mendirikan rumah dan tangga

Rumah Mersing

Rumah Kota Tinggi

Abaikan badan aku yang semakin berisi..erk

aku dan dia *wink*

Night View

bestnye kalau dapat satu nih


Danga Cruise 8

time nih dah nak balikkkk

('_*)

No comments:

Post a Comment