Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20101215

limabelasdisemberduaribusepuluh

tgk tajuk....haha...sbnrnye aku tak tau nak letak tajuk ape...tp semangat nak tulis entri ni...haha...
da brp minggu ni, aku asyik dok intai2 blog org je...komen2 je...sebabnye tak tau nak post entri ape...hikhik
facebook plak...aku da jarang bukak da...lg pulak jumaat lepas aku ke butterworth..ikut rombongan penganten, baru arini aku on9 fbook... dan lg pulak, facebook dah tak sehangat dulu...cam da tak best jek..hihi

sekali bukak...nmpakla befday siape arini...arini befday seorang kawan aku...ye kawan....kawan lame...
pernah rase gembira sama2..sedih sama2... arini tergerak la jari jemari aku ni wish befday kat dia.. dan yg paling aku suka....kami da saling memaafkan...aku harap...pengakuan dia tu benar2 la ikhlas dari hati.....da btahun lame da cebisan dendam terpahat di hati masing2..mugkin arini...bertambah usia dia, terbukak hati dia utk memaafkan aku....aku faham...bukan mudah nak memaafkan seseorang, diri aku jugak....susah nak memaafkan orang....

utk dia....happy befday,aku doakan kebahagian kau..dan semoga kau panjang umur... ^_~

happy befday!!
gambar cik google punye






p/s: aku ni manusia biase....aku bukanla kejam sangat nak berdendam ngan orang sampai mati, satu hari nanti...akan terbukak jugak hati aku utk memaafkan mereka...cuma mase belom tiba utk saling bermaafan...

No comments:

Post a Comment