Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20091123

tak tau tajuk ape..hihi

bila bace bace blog blogger2 lain...best jek..tgk mereka2 yang rajin mengupdate dan mengupload gambar...
mase tu lah...hati dan perasaan aku ni tetiba jek datang aura kerajinan untuk update blog sendiri..yang kekadang aku tengok cam t'bengkalai jek blog aku nih...ade blogger lain mengupdate...sebulan je...tak kurang dari 30 entri...bile tengok blog sendiri...aduhhhh...sikit bebenor entrinya... padahal banyak nak berkongsi kisah suka dan duka...

bila dah sign in...da kua dashboard..pastu nak menaip...aduhhh...ada sedikit kemalasan...kelu lidah..(eh,type tak pakai lidah tau....i pakai jari jemari...)..tak tau nak tulis ape...tak pandai nak buat ayat bagai...tu yang kekadang...entri aku dihias gambar sajork...lets pic tell the story...
okaylah..selepas ni aku akan cube utk mengupdate blog aku nih...heee...

sebenonya aku nak cite pasal semalam..haha..semalam aku dan suami pergi menonton wayang...skema tol ayat... SENARIO THE MOVIE ~~beach boy~~!!!



kuat cik marsha angkat encik mazlan pet pet

sebelom-sebelom ni aku tengok kat GSC atau pon MBO...tak pernah pon tengok kat Big Cinema.. ini adalah cerita pertama aku tonton kat Big Cinema...Dekat Batu Pahat ni...BigCinema ade dekat BPMall..first time masuk Big Cinema, takde la kurang ape..cantik..besar..tapi mase aku tengok Senario semalam...tak ramai pon yang tengok...kalau gelak...bole dengar gelak tawa aku... ;D

Pada aku..senario kali nie...ok kot...nak kate best sangat..tak kot..sebab dengar ketawa dalam panggung pon...cam nak taknak jek keluar ke disebabkan tak ramai mase tu...ntah la

tapi bagi aku...kurang bestnya la...kelakar sikit2 aje...haihhh tak tau la nak gambarkan...apa kata korang tengok sendiri...hehe, untuk movie ni aku bg 2.5/5 bintang aje...

Lepas abis aje...kitaorg apalagi...mengisi la perut yang minta diisi ni...tadi alas perut ngan popcorn aje tau....

Kitaorang makan dekat....Ahmas seafood...pada mereka yang duduk dekat batu pahat mesti dah biase dengan kedai ni kot...bdekatan ngan Tasek Merdeka...


Suami kesayangan ni memang selera dengan lauk-lauk ,...kalau tak masak stim ikan tu, ikan bakar, dan sayur kalau tak kailan mesti kangkung goreng belacan...telur dadar....dan kekadang ade gak tomyam. Memang kalau makan kat luar...itulah yang akan diorder...
macam lauk laen takde, aku nie, kenela ikut selera beliau.

ok semua...jmpe di laen entri, hrp2 aku rajin utk mengupdate lps nie..hehe

insyaAllah~

dush!dush!dush!

^_~

No comments:

Post a Comment