Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20090926

Raya Pose!!

Raye kali nie adalah raya yang pertame bersama suami.. tahun ni raya pertama adalah di rumah mak aku yek..hehe, dari sebelum kawen memang dah bincang dah raye pertama kat rumah sape dulu. so, bila dah kawen takdela gaduh2kan nak beraya mane dulu. Dalam kes macam ni, dua-dua kena bertolak ansur. =p



Adik beradik aku pon tak ramai, kami tiga beradik aje. Tahun ni sempena menyambut suamiku yang tersayang beraya bersama, abang-abang aku pon beraya kat rumah mak aku. (kenapa rumah mak aku? sebabnya aku duduk dengan mak aku lagi lepas kawen.,tempat keje aku dekat dengan rumah, suami pulak keje jauh, seminggu sekali baru balik..isk)


Mood sekarang tengah malas nak menaip, lagipon penat beraye ke kampung tadi siang, ni pon sempat-sempatkan aje mengupload gambo, so...sila la jamu mate dengan gambo di bawah ini ye.. ;p





suami dan ibu mertuanya ;p


giliran aku pulak


keluarga abangku yang sulung



keluarga abang aku yang kedua bersama mak kami terchenta


kami (sila abaikan mata aku itu)


mohon maaf dipinta


Selamat Hari Raya !!!



* baju aku tak sedondon ngan suami? actually, itu bukan baju raya pertama aku, itu adalah baju sedondon mase majlis kahwen aku tempoh hari, pakai masa pagi raya untuk sesi bergambar..pastu nak pegi raya, aku tukarrrrr pink kalerrr..!!!

No comments:

Post a Comment