Daisypath Anniversary tickers

saat paling indah

20090616

Goodie Bag..Paper Bag

Aku perlukan goodie baggg!!!! sedang mencari2 yang mana sesuai, tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil... tapi, aku nak material kotak, tak nak kain. Kalau goodie bag tuh sedondon dengan kad kahwin, mesti cantikkan...macam kat bawah ni...



V-shape box (gambar blur..heee)

Tapi entahla ye...bila google nampak semua cantik, itu nak ini nak,kan?? aku nak cari yang kene la dengan budget aku. Cantik tapi mahal, macam tak mampu aje. Kalau cantik dan harga pon berpatutan...bagus sangat lah tu..


tengok! cantikkan..colourfull


turqoise brownish..kalau aku pilih ni, reben tu akan mengikut kaler tema aku



ni, bentuk cam biase...bertali..

* gambar2 diatas adalah sumber dari encik google


macam ni pon ok! simple!


Yang kat atas ni ada dalam meenzcreation. Ada jugak design lain, yang boleh letak gambar pengantin pon ada. tapi, aku memilih untuk tidak meletakkan gambar aku. Dua sebab kenapa taknak gambar tertempel atas goodie bag: 1. Aku malu. 2. Tak nak muka aku di buang di tong sampah(hehe, tak semua orang akan simpan bag tu kan).

Betul tak??

No comments:

Post a Comment